bgzychbg0

Соціальна реклама спрямована на зміну моделей суспільної поведінки і залучення уваги до проблем соціуму.

Ми традиційно підтримуємо соціальні ініціативи, які покликані змінювати суспільство на краще.

Експерементаційний проект підтримки соціальної реклами започатковано з 4 серпня 2018 року. Наша платформа складається з 39 державних веб-сайтів на яких розміщені блоки соціальної реклами. Один веб-сайт за цей період показав близько  20 000 разів один соціальний проект!

На даний момент підтримано 62 соціальних проекта.

Запрошуємо всіх до співпраці!

      СПІВПРАЦЮВАТИ     

За підтримки Фонду «Освітні ініціативи», Біржі соціальної реклами та креативного агентства «Cheil Україна» стартувала соціальна рекламна кампанія молодіжної ініціативи «Твій Голос» - «Користуйся голосом!».

Головне завдання кампанії - мотивувати молодь користуватися своїм голосом як під час виборів, так і після них. Реклама закликає молодих людей у ​​віці 18-29 років задуматися над тим, що саме їх голос вирішує майбутнє.

«Через низьку обізнаність молоді у виборчому праві і низьку активність під час голосування на виборах політики ставляться до молодіжних питань як до другорядних. Прийшов час змінити ситуацію і показати, що молодь стала більш активно голосувати і політикам слід звертати більше уваги до вирішення питань молоді », - зазначив Олександр Санченко, один з ініціаторів Молодіжної мобілізаційної кампанії« Твій Голос ».

Молодь підтримав Фонд «Освітні ініціативи», завдяки якому з'явилася ідея проведення соціальної рекламної кампанії. «Ми чуємо, наскільки голосніше звучить голос молоді. Ми бачимо, як це змінює країну. Ми віримо, що саме молодь - це наше майбутнє. Саме з цих міркувань і виникла ідея проведення соціальної рекламної кампанії, яка буде спонукати молодь бути активними », - розповіла Надія Омельченко, директор Фонду« Освітні ініціативи ».

Через Біржу соціальної реклами на заклик молоді відгукнулося креативне агентство «Cheil Україна», яке розробило концепцію і візуальні образи для соціальної реклами Молодіжної мобілізаційної кампанії «Твій Голос».

«Було приємно приєднатися до проекту, мета якого цілком поділяєш. Зараз багато хто прагне до змін, готові активно захищати свою позицію. Але завжди є люди, які коливаються. Часто від них можна почути забавну фразу: «Влада мене все одно не чує, навіщо ходити на вибори». Ця думка кумедна, тому що, для того щоб тебе почули, треба говорити вголос. На щастя, ми живемо не в антиутопії, де влада навчилася читати думки громадян, але влада, насправді, чудово реагує на голосові команди. Це така спроба привчити молодь до простої та дієвої думки: потрібно наказувати влади вголос. І не тільки на виборах, а й після них », - зазначив автор концепції Олександр Корж, старший копірайтер агентства« Cheil Україна ». Моделями для «сердитих молодих людей» стали співробітники агентства.

 

1b 2b 3b

 

 

Розроблено в рамках проекту «Freedom»