bgzychbg0

Соціальна реклама спрямована на зміну моделей суспільної поведінки і залучення уваги до проблем соціуму.

Ми традиційно підтримуємо соціальні ініціативи, які покликані змінювати суспільство на краще.

Експерементаційний проект підтримки соціальної реклами започатковано з 4 серпня 2018 року. Наша платформа складається з 39 державних веб-сайтів на яких розміщені блоки соціальної реклами. Один веб-сайт за цей період показав близько  20 000 разів один соціальний проект!

На даний момент підтримано 62 соціальних проекта.

Запрошуємо всіх до співпраці!

      СПІВПРАЦЮВАТИ     

З листопада 2008 року стартувала соціальна кампанія, яка закликає споживачів уважно вивчати інформацію про товари. Рекламним агентством Tortilla на замовлення спільного проекту Європейського Союзу та ПРООН «Спільнота Споживачів та Громадські Об'єднання» були розроблені барвисті і запам'ятовуються сюжети про найбільш поширених і небезпечних харчових добавках.

Експерти впевнені - актуальний лікб «Е» з за допомогою інформації про поняттях індексів «Е» покликаний розвінчати міф про тотальне шкоду, або ж невинною нешкідливості, тих чи інших харчових добавок.

«Був час, коли люди нічого не чули про харчові добавки і ринок заполонили продукти в гарних упаковках, що рясніють індексами Е. Це час змінилося періодом, коли покупці брали будь-індекс Е як отрута. Але і це не вірно, адже не всі Е становлять небезпеку для здоров'я », - каже експерт з моніторингу та інформації проекту« Спільнота споживачів та громадські об'єднання »Марія Савченко.

Зараз настав час споживачам дізнатися своїх ворогів в обличчя і зорієнтуватися, де «Е» становить загрозу, а де це просто порядковий номер, що позначає аксорбіновую кислоту, яка ховається під лаконічним Е300.

«СолоденькЕ954, СвіженькЕ211, КоріснЕ338?», «ЦУКЕ124РКА?» Запитують рекламні плакати. І резонно констатують факт: «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТОВАР Збережи Твоє ЗДОРОВ'Я!»

 

InFormatsiiProdykt1 InFormatsiiProdykt2

Розроблено в рамках проекту «Freedom»