За даними соціологічного опитування, кожен третій з тих, хто бачив соціальну рекламу про вакцинацію, почав ставитися до щеплень краще.
29,4% українців, з тих, хто бачив соціальну рекламу громадської організації «Батьки за вакцинацію», на питання «Чи змінила ця кампанія ваше ставлення до вакцинації?», відповіли ствердно: «Я почав ставитися до вакцинації краще». Протилежну відповідь «я почав ставитись до вакцинації гірше» дали лише 3,8% опитуваних. Кількість опитуваних, ставлення яких не змінилося – 54%, у 12,8% не було конкретної відповіді. Про це свідчать дані опитування Омнібус[i] GfK Ukraine у червні 2018 року.
За словами виконавчого директора ГО «Батьки за вакцинацію» Тимофія Бадікова, у 2018 році, українці почали активніше робити щеплення собі та дітям: «На сьогодні річний план імунізації дітей та дорослих виконується, а у випадку деяких хвороб його навіть перевиконано. Однак цього недостатньо, адже кожна невакцинована дитина може стати смертельною загрозою для тих, хто за станом здоров’я не має можливості зробити щеплення. Саме тому ми, батьки, об’єдналися у громадську організацію аби донести інформацію про безпеку та необхідність вакцинації для інших. Подібні комунікаційні кампанії породжують дискусію навколо питання вакцинації та допомагають нам донести перевірену інформацію широкому загалу».
Соціальна кампанія стала можливою завдяки допомозі багатьох партнерів. Креатив розробило агентство Havas Ukraine за підтримки Біржі соціальної реклами та незалежного консультанта Ольги Тимченко. В розміщенні допоміг FISH Media Hub, та окремі оператори зовнішньої реклами. Проект здійснено за підтримки Rotary.
Довідка: громадська організація «Батьки за вакцинацію» об’єднує свідомих батьків, які відповідально ставляться до здоров’я дітей та розуміють значення вакцинації у формуванні імунітету кожної людини. Головною метою організації є попередження інфекційних хвороб через забезпечення загальної доступності імунізації. Деталі www.bzv.org.ua
Контакт: Ольга Тимченко, консультант з комунікації, +380503529618.