bgzychbg0

Соціальна реклама спрямована на зміну моделей суспільної поведінки і залучення уваги до проблем соціуму.

Ми традиційно підтримуємо соціальні ініціативи, які покликані змінювати суспільство на краще.

Експерементаційний проект підтримки соціальної реклами започатковано з 4 серпня 2018 року. Наша платформа складається з 39 державних веб-сайтів на яких розміщені блоки соціальної реклами. Один веб-сайт за цей період показав близько  20 000 разів один соціальний проект!

На даний момент підтримано 62 соціальних проекта.

Запрошуємо всіх до співпраці!

      СПІВПРАЦЮВАТИ     

19 травня - День Європи

У рамках кампанії з популяризації процесу євроінтеграції Міністерство інформаційної політики України представляє комунікаційну кампанію до Дня Європи.

День Європи - свято, що відзначається в країнах Європейського Союзу 9 травня, а також офіційно в Україні щорічно у третю суботу травня з 2003 р. (відповідно до Указу Президента № 339/2003 від 19 квітня 2003 року). Цьогоріч наша держава святкує 19 травня.

Відзначення Дня Європи в Україні − це важливий крок у зміцненні самоідентифікації України як європейської держави, причетної до традицій і цінностей Європи. Головною метою відзначення в Україні Дня Європи є:

  • формування позитивної громадської думки щодо євроінтеграційного курсу України;
  • ознайомлення якомога ширшого кола громадськості з європейськими цінностями та традиціями;
  • популяризація загального європейського культурного надбання серед громадськості, зокрема, молоді;
  • залучення населення регіонів України до діяльності, пов’язаної з інтеграцією країни до ЄС;
  • поширення ідеї європейської ідентичності серед громадян Європейського Союзу, утвердження спільних європейських цінностей.

Комунікаційна кампанія представлена 6 тематичними сюжетами з описом європейських цінностей. У розробці макетів був використаний дизайн новоутвердженого бренду України «Ukraine NOW».

 

1 2 3

 

Кампанія представлена у вигляді бордів, сітілайнів та відеороликів. Бордова кампанія розповсюджена по території усієї країни на носіях зовнішньої реклами. Відеоролики у якості соціальної реклами можна побачити на загальнонаціональних та регіональних телеканалах.

 

 

 

Розроблено в рамках проекту «Freedom»