bgzychbg0

Соціальна реклама спрямована на зміну моделей суспільної поведінки і залучення уваги до проблем соціуму.

Ми традиційно підтримуємо соціальні ініціативи, які покликані змінювати суспільство на краще.

Експерементаційний проект підтримки соціальної реклами започатковано з 4 серпня 2018 року. Наша платформа складається з 39 державних веб-сайтів на яких розміщені блоки соціальної реклами. Один веб-сайт за цей період показав близько  20 000 разів один соціальний проект!

На даний момент підтримано 62 соціальних проекта.

Запрошуємо всіх до співпраці!

      СПІВПРАЦЮВАТИ     

3

Безпека дорожнього руху: третя хвиля

У рамках кампаній, спрямованих на формування відповідального та свідомого ставлення до вимог безпеки дорожнього руху, мінімізацію ризиків, що виникають при взаємодії "людина-машина-дорога", Міністерство інформаційної політики України запускає третю хвилю інформаційної кампанії з підвищення рівня безпеки дорожнього руху під назвою "Віч-на-віч".

В усіх матеріалах кампанії акцент зроблено на новому обмеженні швидкості на дорогах - 50 кілометрів на годину. Використовується візуалізація людей з окремих професій, з якими доведеться зустрітися після ДТП. Гасло цієї кампанії попереджає "Не жени до мене! Збережи своє життя!".

За даними Нацполіції,  у 2017 році в країні було зареєстровано 27 220 ДТП з постраждалими. 3432 людини загинуло, майже 35 тисяч отримали травми. При цьому переважна кількість ДТП сталися через порушення Правил дорожнього руху.

 

 

 

 

Розроблено в рамках проекту «Freedom»