bgzychbg0

Соціальна реклама спрямована на зміну моделей суспільної поведінки і залучення уваги до проблем соціуму.

Ми традиційно підтримуємо соціальні ініціативи, які покликані змінювати суспільство на краще.

Експерементаційний проект підтримки соціальної реклами започатковано з 4 серпня 2018 року. Наша платформа складається з 39 державних веб-сайтів на яких розміщені блоки соціальної реклами. Один веб-сайт за цей період показав близько  20 000 разів один соціальний проект!

На даний момент підтримано 62 соціальних проекта.

Запрошуємо всіх до співпраці!

      СПІВПРАЦЮВАТИ     

Безпека дорожнього руху: друга хвиля

У рамках кампаній, спрямованих на формування відповідального та свідомого ставлення до вимог безпеки дорожнього руху, мінімізацію ризиків, що виникають при взаємодії "людина-машина-дорога", Міністерство інформаційної політики України запускає другу хвилю інформаційної кампанії з підвищення рівня безпеки дорожнього руху. 

Цього разу акцент зроблено на сімейні цінності, на найдорожче - дітей. Тому в кампанії фігурують дитячі речі у авто, які спонукають людей задуматися над своєю безпекою та безпекою інших. Гасло цієї кампанії попереджає "Зупинись! Згадай! Збережи життя!".

Основною метою є зниження кількості ДТП та тяжкості їх наслідків за рахунок привернення уваги населення до важливості дотримання швидкісних режимів дорожнього руху, необхідності використання пасивних засобів безпеки, регламентованого використання мобільних телефонів за кермом та попередження вживання алкоголю та наркотичних речовин.

За даними Нацполіції,  у 2017 році в країні було зареєстровано 27 220 ДТП з постраждалими. 3432 людини загинуло, майже 35 тисяч отримали травми. При цьому переважна кількість ДТП сталися через порушення Правил дорожнього руху.

Кампанія представлена низкою бордів та сітілайтів, а також  двома тематичними відеороликами, які запущені у ротацію в якості соціальної реклами на загальнонаціональних та регіональних телеканалах.

Розроблено в рамках проекту «Freedom»